Wednesday, January 14, 2009

Eg kika ut glaset på verkstaden i dag og så var det friminutt


10 comments:

Alt godt said...

Vakkert, vakkert! Kvar er det du held til? Eg har ei kjensle av at det ikkje er så langt frå der eg vaks opp.

Anonymous said...

Lat meg svare med ei gåte:

Lat vi tenke oss at Ivar Aasen stod heime i tunet og ville kate stein på Saudehornet. Dersom steinen datt ned halvveges, så kan det tenkast at fekk ein kul i hovudet.

Alt godt said...

Det finst nok Saudehorn fleire stader i området, eg vaks opp på ei øy med eit Saudehorn.

Anonymous said...

Orsak, eg gløymde å presisere at eg avgrensa meg til "Dei gamle fjell i syningom", dei han kunne sjå heimanfrå.

Anonymous said...

Og så jeg som bare atter ser slike fjell og dalar. Mest dalar egentlig her nede i gulrotland. Du har det vakkert rundt deg.
Hva slag fuggel er det du har på bildet, tro?

Anonymous said...

Eg trur det er ein ung gråmåse, gråmåke altså. Dei ser ut som om ein har feie pipa med dei denne tida.

Britt Åse said...

Hvis jeg blir litt sugen på hjemmenatur kan jeg bare stikke inn til deg en tur, og så er det i boks. Dessuten skriver du på den måten som får det til å klinge i hjerterota mi. Takk for begge deler

Anonymous said...

Sjølv takk, det varma meir enn temperaturen på morgonkaffien skulle tilseie.

Anonymous said...

Utrolig vakkre bilder!
Nydelige farger og høy stemningsfaktor!

Anonymous said...

Skulle kommentere dette i går, men bedre seint en aldri ;) Veldig stemningsfulle og fine bilder med flotte toner. Likte spesielt det første med måka... jeg liker fugler også da :)