Monday, September 1, 2008

Lerka

Biletet har eg knabba frå www.agderfugl.net


I fjor haust publiserte eg ein post der eg siterte 1. verset av Per Sivle sin tekst "Lerka". Dette har ført til at minst halvparten av dei som landar her på bloggen via ein eller annan søkemotor har søkt på "Å vesle lerka" eller noko liknande. For ikkje å skuffe alle desse, legg eg no ut alle fire versa. At dei 3 første versa byrjar med "Og" er ikkje trykkfeil. I alle høve ikkje frå mi side. Om rettskriving var Per Sivle si sterkaste side veit eg ikkje.

Lerka

Og vesle lerka, ho hev det so
at finn ho ein tuvetopp fri for snjo,
so kved ho i med sin finaste song,
so trur ho på våren med ein einaste gong.
"Å hei! Å hi! Å tiriliti! Å tirili, tirili-ti!"

Og vesle lerka, ho hev det slik
at finn ho ein solstråle, so vert ho rik.
Då stig ho i høgdi og trallar i lit
til sumar på jord, endå snjoen ligg kvit.
"Å hei! Å hi! Å tiriliti! Å tirili, tirili-ti!"

Og lyngtuva, det er lerka sitt fat.
Der set ho seg ned, og so fær ho seg mat.
Og når ho er mett, ho takkar so glad
vår herre for maten, med kvitter og kvad
"Å hei! Å hi! Å tiriliti! Å tirili, tirili-ti!"

Gud signe deg! Du er fuglen min, du!
Gud signe no deg med di glade tru!
Og møter eg kulde og snjo på min veg,
Gud gjev meg i soltru å kveda med deg:
"Å hei! Å hi! Å tiriliti! Å tirili-tirili-ti!"

Per Sivle

Dersom du hamnar på denne sida og eigentleg er ute etter å vite meir om lerker, fuglar altså, må eg berre sende deg vidare til miljolare.no. God tur vidare.

No comments: